Jak má vypadat PR článek
Denně vzniká velká spousta článků na různá témata, abyste v téhle džungli obstáli a dostali se do popředí zájmu čtenáře, musí váš PR být originální, reálný, musí nás informovat o novinkách, velmi důležitá jsou klíčová slova- keywords. Nesmí být příliš krátký a zase ani ne příliš dlouhý, může být stručný, ale přitom obsahově výstižný. Nikdy nesmí text vypadat jako reklama, pouze jako informační článek.
Rozsah PR článku nepodceňujte
Asi neexistuje nějaká forma, podle které přesně postupovat, třeba co se znaků v textu týká. Někdo je zastáncem kratších textů, cca 750 znaků až 1000, někdo se řídí počtem 1400-1800. Je to individuální a odvíjí se to i od tématu, o kterém zrovna chcete psát, protože jsou témata, například móda, tam lze použít delší texty, ženy si rády přečtou novinky z oblasti trendů, jsou ale webové stránky nebo e-shopy, kde se hůř píšou propagační a informační články, proto použijeme tedy méně znaků, stačí 750.