Jak být dobrý v psaní PR článků?
Je to velmi podobné tomu, jak to známe ze školních lavic. Vzpomeňme si třeba na hodiny přírodopisu. Paní učitelka čte z učebnice monotónně o nezáživném a dlouhém tématu a vy z jejího výkladu na konci hodiny nevíte absolutně nic. Pak může nastat odvrácená část hodiny, kdy paní učitelka si předem připraví svými slovy text a sem tam do něj přihodí nějaký ten vtípek nebo zajímavou událost, která studenty přiměje k poslechu a z hodiny si tak odnášejí spoustu cenných informací. Tak nějak podobně fungují i PR články.
Co je PR článek
Proč ho píšeme, k čemu vlastně slouží, a jaké pravidla dodržovat, si popíšeme v tomto článku. PR – pochází z anglického slova Public relation, česky znamená- vztah s veřejností. PR je součástí budování zpětných odkazů. Jde o texty, které se píšou proto, aby uvedly danou webovou stránku, na kterou směřují, do povědomí lidí a tím zvýšil zájem o produkty, které na svém e-shopu prodává, jde o tzv. marketing nebo-li SEO optimalizaci, ta si klade za cíl dostat se ve vyhledávačích na přední místa (Google, seznam), tím pádem zvýšit poptávku a prodeje produktů.